Budapesti munkahelyre keresünk user support és vállalati maintenance területen jártas munkatársat.
Cégünk 10 éve foglalkozik multinacionális, nemzetközi, illetve kis- és középvállalati ügyfélkör felhasználói támogatásával, szervizelésével és fejlesztésével. Ügyfeleink között tudhatjuk több kis- és középvállalat mellett a Diegeo, Exxon Mobil, BP, Deckton&Dickinson, Nokia felhasználóit is. Dinamikusan bővülő, fiatalos csapatunkba keresünk budapesti munkahelyre új munkatársat, az alábbi pozíció betöltésére:
IT on-site és ticketing support
munkatársat keresünk.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- 1st level support
- Kliens számítógépek telepítése, konfigurálása (OS telepítés, frissítések telepítése, VPN, levelezés,megosztott meghajtók, nyomtatók, egyéb programok telepítése, beállítása)
- Mobiltelefonok/tabletek beállítása
- Alkalmazások telepítése
- Microsoft desktop környezet ismerete
- Felhasználók helyszíni és távoli IT támogatása
- Középfokú angol nyelvtudás (Írás, beszéd)
- Együttműködés külföldi támogató csapattal
- Feladat elvégzésével kapcsolatos adminisztráció (munkalapok kitöltése)
- Microsoft Office 365 alkalmazások ismerete
- Jó kommunikációs készség
- TeamViewer
- B típusú jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett minimum 2-3 éves gyakorlat
Amit kínálunk:
- Főállású munkaviszony
- Fiatalos csapatban való munkavégzés
- Céges telefon saját használatra is
- Céges laptop saját használatra is
- Versenyképes bérezés
Egyéb információ:
- Munkakezdés: azonnal
- Munkavégzés helye: Budapest
- Munkaidő: 8 óra
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
- Rendszergazda
- Rendszerüzemeltető
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges nyelvtudás:
- Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
Jelentkezés
Küldd el önéletrajzod, és kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!
"*" a kötelező mezőket jelöli